: …………………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۰
۵-۲- فرایند تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۰
۵-۳- نتایج حاصل از تحلیل فرضیه ها………………………………………………………………………………………………….۲۳۱
۵-۳-۱- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی اوّل…………………………………………………………………………………………….۲۳۱
۵-۳-۱-۱- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی اوّل……………………………………………………………………………………….۲۳۲
۵-۳-۱-۲- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی دوّم……………………………………………………………………………………….۲۳۲
۵-۳-۱-۳- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی سوّم………………………………………………………………………………………۲۳۳
۵-۳-۱-۴- نتیجه حاصل از فرضیه فرعی چهارم…………………………………………………………………………………..۲۳۴
۵-۳-۲- نتیجه حاصل از فرضیه اصلی دوّم…………………………………………………………………………………………….۲۳۵
۵-۴- یافته های جانبی تحقیق. …………………………………………………………………………………………………………….۲۳۶
۵-۵- نتایج حاصل از رتبه بندی شعب بیمه کارآفرین…………………………………………………………………………..۲۳۷
۵-۶- محدودیّت های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….۲۳۸
عنوان صفحه
۵-۷- پیشنهادهای اجرایی………………………………………………………………………………………………………………………۲۳۸
۵-۸- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی……………………………………………………………………………………………۲۴۰
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۱-۱) مراحل کلی تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….۵
جدول (۲-۱) مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد………………………………………………………………..۶۰
جدول (۲-۲) معیارهای مدل اروپایی کیفیت ………………………………………………………………………………………..۱۰۱
جدول (۲-۳) معیارهای اساسی و زیر معیارهای مدل جایزه ملی مالکوم بالدریج ……………………………….۱۰۵
جدول (۲-۴) جمع بندی و مقایسه شاخص های تحقیق………………………………………………………………………۱۵۰
جدول (۲-۵) مدل خرد تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….. ۱۵۳
جدول(۳-۱) ضرایب آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………………………………..۱۶۵
جدول (۴-۱) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس عنوان شغلی………………………………………………………۱۷۲
جدول (۴-۲) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس میزان تحصیلات………………………………………………..۱۷۳
جدول (۴-۳) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سنوات خدمت……………………………………………………۱۷۴
جدول (۴-۴) توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر اساس سابقه مدیریت……………………………………………………۱۷۵
جدول (۴-۵) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مالی…………………………………………………………………………….۱۷۶
جدول (۴-۶) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مالی……………………………………………………………………………۱۷۶
جدول (۴-۷) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مالی…………………………………………………………………………..۱۷۷
جدول (۴-۸) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مالی………………………………………………………………………..۱۷۷
جدول (۴-۹) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مالی…………………………………………………………………………۱۷۸
جدول (۴-۱۰) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مالی………………………………………………………………………۱۷۸
جدول (۴-۱۱) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مالی……………………………………………………………………….۱۷۹
جدول (۴-۱۲) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مالی……………………………………………………………………..۱۷۹
عنوان صفحه
جدول (۴-۱۳) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مالی………………………………………………………………………….۱۸۰
جدول (۴-۱۴) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های مالی در ارزیابی عملکرد…………………………….۱۸۱
جدول (۴-۱۵) توزیع فراوانی شاخص اول در بعد مشتری…………………………………………………………………….۱۸۲
جدول (۴- ۱۶) توزیع فراوانی شاخص دوم در بعد مشتری…………………………………………………………………..۱۸۲
جدول (۴-۱۷) توزیع فراوانی شاخص سوم در بعد مشتری…………………………………………………………………..۱۸۳
جدول (۴-۱۸) توزیع فراوانی شاخص چهارم در بعد مشتری………………………………………………………………..۱۸۳
جدول (۴-۱۹) توزیع فراوانی شاخص پنجم در بعد مشتری………………………………………………………………..۱۸۴
جدول (۴-۲۰) توزیع فراوانی شاخص ششم در بعد مشتری………………………………………………………………….۱۸۴
جدول (۴-۲۱) توزیع فراوانی شاخص هفتم در بعد مشتری………………………………………………………………….۱۸۵
جدول (۴-۲۲) توزیع فراوانی شاخص هشتم در بعد مشتری…………………………………………………………………۱۸۵
جدول (۴- ۲۳) توزیع فراوانی شاخص نهم در بعد مشتری……………………………………………………………………۱۸۶
جدول (۴-۲۴) توزیع فراوانی شاخص دهم در بعد مشتری…………………………………………………………………..۱۸۶
جدول (۴-۲۵) توزیع فراوانی شاخص یازدهم در بعد مشتری……………………………………………………………….۱۸۷
جدول (۴- ۲۶) توصیف آماری میزان اهمیّت شاخص های بعد مشتری در ارزیابی عملکرد………………..۱۸۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...