پایان نامه: بررسی رابطة فرهنگ بازارگرایی و عملكرد صادراتی شركتهای تولیدی |
- زمینهساز تحول و دگرگونی میباشد (هائو و نگو، 2013) كه الزامات اشاره شده در بالا جزء مؤلفههای ضروری و انكارناپذیر سازمانهاست كه ضرورت تحقیق حاضر نیز تلقی میگردد. از سویی با توجه به اهمیت و نقشی که فرهنگ بازارگرایی می تواند برای شرکتهای تولیدی (در رأس آن جامعه مورد تحقیق) داشته باشد، بیان ابعاد مختلف آن و همچنین شناسایی ویژگیهای بازارگرایی شرکت امری ضروری است. مهمتر این که تاکنون تحقیقی در این زمینه صورت نگرفته که رابطة بین فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی صنایع استان اردبیل را بررسی نماید، و نهایتاً اینکه در این تحقیق معیارهای مالی، غیرمالی و همچنین متغیرهای تعدیلکننده مورد بررسی قرار گرفته است که در
- تحقیقات پیشین مورد بررسی قرار نگرفتهاند و بلکه پیشنهاد شده اند. لذا این تحقیق در نوع خود از این حیث بینظیر است.
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-09-30] [ 08:20:00 ب.ظ ]
|