پایان نامه:تحلیل مکانی- فضایی کاربری های آموزشی شهر رودسر (مطالعه موردی دبیرستانهای دخترانه ) |
فهرست مطالب
بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——-
عنوان صفحه
چکیده …………………………………………………………………………………………………………………………………1
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………..2
فصل اول :کلیات تحقیق
1-1- بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………5
1-2- ضرورت و اهمیت تحقیق………………………………………………………………………………………………6
1-3– اهداف تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….6
الف- اهداف کلی………………………………………………………………………………………………………………6
ب- اهداف جزیی……………………………………………………………………………………………………………..6
1-4- سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………..6
1-5- فرضیه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………7
1-6- مروری اجمالی بر سوابق تحقیق …………………………………………………………………………………….7
1-7- واژه ها و مفاهیم تحقیق…………………………………………………………………………………………………9
1-8- حوزه نفوذ شهر……………………………………………………………………………………………………………10
1-9- کاربری آموزشی…………………………………………………………………………………………………………..10
1-10- آموزش و پرورش………………………………………………………………………………………………………10
1-11- خدمات آموزشی………………………………………………………………………………………………………..11
1-12- برنامه ریزی آموزشی…………………………………………………………………………………………………..11
1-13- محدویت های تحقیق………………………………………………………………………………………………….11
فصل دوم:مرور منابع/ادبیات تحقیق/ پیشینه تحقیق
2-1- پیشینه تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….14
2-2- فضای جغرافیایی…………………………………………………………………………………………………………15
2-3- سازمان اجتماعی و سازمان فضایی………………………………………………………………………………….15
2-4- کاربری زمین……………………………………………………………………………………………………………….16
2-5- برنامه ریزی کاربری زمین……………………………………………………………………………………………..16
2-6- اهداف برنامه ریزی کاربری اراضی شهری………………………………………………………………………16
الف- اهداف کلان …………………………………………………………………………………………………………..17
ب- اهداف خرد یا ویژه ……………………………………………………………………………………………………17
2-7- معیارهای عمومی و بهینه در مکان یابی کاربری های شهری……………………………………………….18
2-8- کاربری فضاهای آموزشی و عوامل مؤثر در مکان یابی آنها…………………………………………………21
2-8-1- همجواری ناسازگار با کاربری آموزشی……………………………………………………………………22
2-9- دیدگاه عمومی……………………………………………………………………………………………………………..24
2-9-1- دسته اول ،معیارهای مربوط به شرایط استقرارمدارس درمحیط…………………………………..24
2-9-2- دسته دوم ،معیار و مشخصات پایه ای مکان اختصاص یافته………………………………………25
2-10- کاربری فضاهای آموزشی در ارتباط با کاربری سازگار…………………………………………………….25
2-11- کاربری نیمه سازگار با کاربری آموزشی…………………………………………………………………………26
2-12- کاربری آموزشی با کاربری های ناسازگار و دیگر تأسیسات شهری……………………………………27
2-13- سطوح آموزشی………………………………………………………………………………………………………….29
2-14- مطلوبیت مکان برای استقرار مراکز آموزشی ………………………………………………………………….33
2-15- مکان یابی فضاهای آموزشی و شرایط محیطی………………………………………………………………..33
2-16- شبکه دسترسی (دسترسی پیاده – دسترسی سواره )…………………………………………………………34
2-17- سرانة زمین………………………………………………………………………………………………………………..37
2-18- سرانةشهری ومسکونی………………………………………………………………………………………………..37
2- 19- تراکم جمعیت…………………………………………………………………………………………………………..37
2-20- تراکم شهری …………………………………………………………………………………………………………….38
2-21- تراکم مسکونی…………………………………………………………………………………………………………..38
2-22- استاندارهای شهری…………………………………………………………………………………………………….39
2- 23- سطوح آموزشی و تقسیمات کالبدی شهر……………………………………………………………………..39
2-24- سرانة آموزشی…………………………………………………………………………………………………………..40
2- 25- تقسیم بندی فضاهای آموزشی……………………………………………………………………………………41
2-26- نظریه ها…………………………………………………………………………………………………………………..41
2- 27- مکتب ساختارگرایی و جغرافیای شهری ……………………………………………………………………..43
2- 28 – مکتب کارکرد گرایی………………………………………………………………………………………………..44
2- 29- معرفی دیدگاه های اساسی در کاربری زمین………………………………………………………………….45
2-30- مدل مورد استفاده در برنامه ریزی کاربری اراضی شهری…………………………………………………48
فصل سوم:روش اجرای تحقیق/ مواد و روش ها
3-1- روش تحقیق ومراحل آن……………………………………………………………………………………………….52
3-2-روش تجزیه وتحلیل اطلاعات………………………………………………………………………………………..52
3-3-جامعه آماری و حجم نمونه…………………………………………………………………………………………….52
3-4-محدوده مورد مطالعه ومقطع زمانی………………………………………………………………………………….52
3-5- محدوده زمانی پژوهش…………………………………………………………………………………………………52
3-6- نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………53
3-7- متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………..53
3-8- ویژگیهای جغرافیای شهرستان رودسر……………………………………………………………………………..53
3-8-1- موقعیت و وسعت جغرافیایی…………………………………………………………………………………53
3-8-2- تقسیمات سیاسی…………………………………………………………………………………………………56
3-8-3- تحولات زمین شناسی………………………………………………………………………………………….56
3-8-4-زلزله…………………………………………………………………………………………………………………..57
3-8-5- توپوگرافی و شیب………………………………………………………………………………………………57
3-8-6- اقلیم………………………………………………………………………………………………………………….59
3-8-6-1- عوامل اقلیمی………………………………………………………………………………………………….59
3-8-6-2- عناصر اقلیمی…………………………………………………………………………………………………65
3-8-7-هیدرولوژی ومنابع آب………………………………………………………………………………………….64
3-8-8- تحلیل عوامل و عوارض جغرافیای طبیعی………………………………………………………………64
3-9- ویژگیهای جغرافیای انسانی……………………………………………………………………………………………65
3-9-1- پیشینه تاریخی وجه تسمیه شهر…………………………………………………………………………….65
3-9-2- محدوده های تعریف شده برای شهر……………………………………………………………………..66
3-9-3- ویژگی های جمعیتی رودسر…………………………………………………………………………………68
3-9-3-1- بررسی روند تحولات جمعیتی………………………………………………………………………….68
3-9-3-2- بررسی گروه های سنی وجنسی جمعیت …………………………………………………………..70
3-9-3-3- بعدخانوار………………………………………………………………………………………………………70
3-9-3-4- مهاجرت………………………………………………………………………………………………………..71
3-9-3-5- تعدادو درصد سوادافراد و بی سواد……………………………………………………………………71
3-9-3-6- گویش ،زبان ومذهب ……………………………………………………………………………………..72
3-10- ویژگی های اقتصادی (نوع فعالیت)………………………………………………………………………………73
3-10-1- جمعیت فعال اقتصادی ………………………………………………………………………………………73
3-10-2- نسبت اشتغال…………………………………………………………………………………………………….74
3-11- تراکم ……………………………………………………………………………………………………………………….75
3-12- تاریخچه آموزش و پرورش شهر رودسر………………………………………………………………………..76
3-13- آموزش وپرورش در حال حاضر…………………………………………………………………………………..77
3-14- عملکرد (حوزه )مجتمع آموزشی…………………………………………………………………………………..77
3-15- ویژگی کالبدی شهر (تقسیمات کالبدی)…………………………………………………………………………80
3-15-1-بررسی وضعیت انواع کاربری زمین دروضع موجود وپیشنهادی طرح تفصیلی شهررودسر…..80
3-15-2- بررسی نواحی ومحلات شهری در وضع موجود ……………………………………………………80
3-16- موقعیت کاربری اراضی آموزشی شهر رودسر………………………………………………………………….83
3-16- 1- موقعیت وکاربری اراضی موجودو پیشنهادی آموزشی در ناحیه 1…………………………….83
3-16-2- موقعیت و کاربری اراضی موجودو پیشنهادی آموزشی در ناحیه 2 ……………………………85
3-16-3- موقعیت و کاربری اراضی موجودوپیشنهادی آموزشی در ناحیه 3……………………………..87
3-16-4- موقعیت و کاربری اراضی موجودوپیشنهادی آموزشی در ناحیه 4……………………………..89
فصل چهارم :تجزیه وتحلیل داده هاویافته های تحقیق
4-1- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………….94
4-2- تحلیل توصیفی داده ها………………………………………………………………………………………………….94
4-2-1- تعدادکل کارکنان آموزش و پرورش شهر رودسر……………………………………………………..94
4-2-2-تعداد آموزشگاه ها و دانش آموزان در مناطق شهری و روستایی رودسر……………………….95
4-2-3-تعداد دانش آموزان دبیرستان………………………………………………………………………………….95
4-3- تحلیل داده های پرسشنامه مدیران مراکز………………………………………………………………………….99
4-3-1- وضعیت مساحت مدارس رودسراز نظر مدیران مراکز………………………………………………..99
4-3-2- وضعیت مالکیت ساختمان و زمین مدارس از نظر مدیران مراکز……………………………….100
4-3-3- تعداد کل دانش آموزان از نظر مدیران مراکز…………………………………………………………….101
4-3-4- وضعیت کلاس،کارکنان،آزمایشگاه وکارگاه در مدارس از نظر مدیران مراکز…………….102
4-3-5-وضعیت کاربری اولیه ساختمان آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………………………103
4-3-6-وضعیت کیفیت ساختمان آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………………………………..103
4-3-7- وضعیت مصالح و سازه آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………………………………….104
4-3-8- وضعیت رفاهی و خدماتی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………………………..105
4-3-9- وضعیت فضاهای پرورشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………………………..106
4-3-10- وضعیت مشخصات سیستم گرمایش، سرمایش و تأسیسات و امکانات آموزشگاه
از نظرمدیران مدارس ………………………………………………………………………………………………………..107
4-3-11- وضعیت امکانات ورزشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………………………….108
4-3-12- وضعیت کاربری های همجوار آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………………….109
4-3-13- وضعیت فاصله همکاران وکارکنان ازمدرسه تا واحد مسکونی ازنظر مدیران مراکز…110
4-3-14- وضعیت رفت وآمد همکاران وکارکنان به مدرسه از نظرمدیران مراکز…………………….111
4-3-15- وضعیت مشکل عمده در مسیر رفتن به مدرسه از نظر مدیران مراکز…………………………112
4-4- تحلیل داده های پرسشنامه دانش آموزان…………………………………………………………………………113
4-4-1- وضعیت سن دانش آموزان…………………………………………………………………………………….113
4-4-2- وضعیت پایه تحصیلی دانش آموزان………………………………………………………………………..114
4-4-3-وضعیت سابقه سکونت در شهر رودسر از نظر دانش آموزان……………………………………….115
4-4-4- وضعیت مکان استقرار مدرسه از نظر دانش آموزان……………………………………………………116
4-4-5- وضعیت فاصله مدرسه تا منزل برحسب متر از نظر دانش آموزان………………………………..117
4-4-6-وضعیت مدت زمان رسیدن به مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………………..118
4-4-7–وضعیت فاصله مدرسه تا واحد مسکونی از نظر دانش آموزان……………………………………119
4-4-8 – وضعیت رفت و آمد به مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………………………..120
4-4-9- وضعیت مشکلات مسیررفتن به مدرسه از نظر دانش آموزان……………………………………121
4-4-10- وضعیت امکانات و تجهیزات مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………………122
4-4-11- وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش و تأسیسات مدرسه از نظر دانش آموزان………..123
4-4-12- وضعیت مکان مناسب مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………………………………124
4-4-13- وضعیت آبگیر بودن مسیر منتهی به مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………..125
4-4-14- وضعیت عبور خط لوله فاضلاب در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان…………………..126
4-4-15- وضعیت جوابگو بودن مدرسه به دانش آموزان محله از نظر دانش آموزان………………127
4-4-16- وضعیت مناسب بودن فضای داخل کلاس از نظر دانش آموزان………………………………128
4-4-17- وضعیت استاندارد بودن فضای مدرسه از نظر دانش آموزان……………………………………129
4-4-18- وضعیت طی نمودن مسیرفرعی در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان……………………..130
4-4-19- وضعیت تأثیر سرو صدای خیابان در یادگیری از نظر دانش آموزان………………………..131
4-4-20- وضعیت وجود داشتن گورستان در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان……………………132
4-4-21- وضعیت تجمع زباله در نزدیکی مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………………133
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1- بحث (جمع بندی)………………………………………………………………………………………………………135
5-2- آزمون فرضیه ها………………………………………………………………………………………………………….136
فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………136
فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………137
5-3- نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………..139
5 -4- پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………….140
منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………………………………………142
فهرست جداول
بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———–
جدول شماره2-1-نمونه ای از ماتریس مطلوبیت……………………………………………………………………..20
جدول شماره2-2- نمونه ای از ماتریس ظرفیت……………………………………………………………………….21
جدول شماره2-3 -دوری از آلودگی……………………………………………………………………………………….24
جدول شماره2-4 -نوع کاربری و میزان اثرات آن بر فضای آموزشی…………………………………………..28
جدول شماره2-5-نمونه جدول استاندارد تفضیلی طراحی شهری(نوع مرکز : کودکستان)…………….29
جدول شماره2-6-نمونه جدول استاندارد تفضیلی طراحی شهری(نوع مرکز : دبستان)…………………30
جدول شماره2-7-نمونه جدول استاندارد تفضیلی طراحی شهری(نوع مرکز : راهنمایی)………………31
جدول شماره2-8-نمونه جدول استاندارد تفضیلی طراحی شهری(نوع مرکز : دبیرستان)……………….32
جدول شماره2-9-معیارهای دسترسی برای ساختمان های گوناگون شهری…………………………………35
جدول شماره2-10-ویژگیهای فیزیکی انواع دسترسی در طرح ریزی های شهری…………………………36
جدول شماره2-11-حوزه های خدماتی پیشنهادی مدارس و تعداد دانش آموزان در کلاس………….40
جدول شماره 3-1- تقسیمات سیاسی شهرستان رودسر…………………………………………………………….56
جدول شماره 3-2-رژیم حرارتی ایستگاه سینوپتیک ،لاهیجان در دوره آماری (1370-1386)…….61
جدول شماره 3-3- میانگین بارندگی و درصد بارش در فصول مختلف سال………………………………62
جدول شماره 3-4- رطوبت نسبی ایستگاه هواشناسی لاهیجان در دوره آماری (1370-1386)……63
جدول شماره 3-5- رشد سالانه جمعیت شهر رودسر……………………………………………………………….69
جدول شماره3-6-توزیع نسبی جمعیت برحسب گروه های بزرگ جنسی وبه تفكیک جنس
درسال90 -1365 ………………………………………………………………………………………………………………..70
جدول شماره3-7- جمعیت ،خانوار و بعد خانوار در سالهای آماری 90-1365…………………………..70
جدول شماره 3-8- تعدادو درصد افراد با سواد شهر رودسر سالهای 85-1365 ………………………….72
جدول شماره 3-9- جمعیت و شاغلین شهر رودسر سالهای 90-1365 ……………………………………..74
جدول شماره 3-10-جدول و تراکم نسبی در شهر رودسر 90-1365…………………………………………75
جدول شماره3-11- سرانه فضای آموزشی برای هر دانش آموز در مقطع ابتدائی………………………….79
جدول شماره 3-12- سراانۀ فضای آموزشی برای هر دانش آموز در مقطع راهنمایی…………………….79
جدول شماره 3-13- سرانۀ فضای آموزشی برای هر دانش آموز در مقطع متوسطه………………………80
جدول شماره 3-14- کاربری اراضی موجود و پیشنهادی طرح تفصیلی شهر رودسر…………………….82
جدول شماره 3-15- کاربری اراضی موجود و پیشنهادی آموزشی طرح تفصیلی ناحیه1……………….83
جدول شماره3-16- کاربری اراضی موجود و پیشنهادی آموزشی طرح تفصیلی ناحیه2………………..85
جدول شماره3-17- کاربری اراضی موجود و پیشنهادی آموزشی طرح تفصیلی ناحیه3………………..87
جدول شماره3-18- کاربری اراضی موجود و پیشنهادی آموزشی طرح تفصیلی ناحیه4………………..89
جدول شماره 4-1-تعدادکل کارکنان آموزش و پرورش شهررودسر……………………………………………94
جدول شماره 4 -2-تعداد آموزشگاه ها ودانش آموزان درمناطق شهری وروستایی رودسر درسال تحصیلی93-1392………………………………………………………………………………………………………………..95
جدول شماره 4-3-وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در دبیرستان توحید…………..96
جدول شماره 4-4- وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در دبیرستان بنت الهدی…….96
جدول شماره 4-5- وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در دبیرستان رضا زاده……….97
جدول شماره 4-6- وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در دبیرستان فرزانگان………..97
جدول شماره 4-7-وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در هنرستان حجاب…………….98
جدول شماره 4-8-وضعیت دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در هنرستان زینبیه………………98
جدول شماره 4-9- وضعیت مساحت مدارس رودسر……………………………………………………………….99
جدول شماره 4-10- وضعیت مالکیت ساختمان و زمین مدارس………………………………………………..100
جدول شماره 4-11- وضعیت تعداد کل دانش آموزان………………………………………………………………101
جدول شماره 4-12- وضعیت کلاس، کارکنان، آزمایشگاه و کارگاه در مدارس……………………………102
جدول شماره 4-13- وضعیت کاربری اولیه ساختمان آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………..103
جدول شماره4 -14- وضعیت کیفیت ساختمان آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………………103
جدول شماره 4-15- وضعیت مصالح و سازه آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………………104
جدول شماره 4-16- وضعیت رفاهی و خدماتی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………….105
جدول شماره 4-17- وضعیت فضاهای پرورشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………….106
جدول شماره 4-18- وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش و تأسیسات مدرسه……………………………107
جدول شماره 4-19- وضعیت امکانات ورزشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………………108
جدول شماره 4 -20- وضعیت کاربری های همجوار آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………109
جدول شماره4-21- وضعیت فاصله همکاران و کارکنان از مدرسه تا واحد مسکونی
از نظر مدیران مراکز………………………………………………………………………………………………………………110
جدول شماره4-22- وضعیت رفت و آمد همکاران و کارکنان به مدرسه از نظر مدیران مراکز……….111
جدول شماره 4-23- وضعیت مشکل عمده در مسیر رفتن به مدرسه از نظر مدیران مراکز…………….112
جدول شماره 4-24- وضعیت سن دانش آموزان……………………………………………………………………….113
جدول شماره4-25- وضعیت پایه تحصیلی دانش آموزان……………………………………………………………114
جدول شماره 4-26- وضعیت سابقه سکونت در شهر رودسر از نظر دانش آموزان………………………..115
جدول شماره 4-27- وضعیت مکان استقرار مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………………116
جدول شماره 4-28- وضعیت فاصله مدرسه تا منزل برحسب متر از نظر دانش آموزان………………….117
جدول شماره 4-29-وضعیت مدت زمان رسیدن به مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………….118
جدول شماره 4-30-وضعیت فاصله مدرسه تا واحد مسکونی از نظر دانش آموزان………………………..119
جدول شماره 4-31- وضعیت رفت و آمد به مدرسه از نظر دانش آموزان……………………………………..120
جدول شماره 4-32- وضعیت مشکلات مسیررفتن به مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………121
جدول شماره 4-33- وضعیت امکانات و تجهیزات مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………….122
جدول شماره4-34- وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش و تاسیسات مدرسه از نظر دانش آموزان…123
جدول شماره 4-35-وضعیت مکان مناسب مدرسه از نظر دانش آموزان………………………………………..124
جدول شماره4-36- وضعیت آبگیر بودن مسیر منتهی به مدرسه از نظر دانش آموزان……………………..125
جدول شماره4-37- وضعیت عبور خط لوله فاضلاب در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان……………126
جدول شماره 4-38- وضعیت جوابگو بودن مدرسه به دانش آموزان محله از نظر دانش آموزان………127
جدول شماره4-39- وضعیت مناسب بودن فضای داخل کلاس از نظر دانش آموزان………………………128
جدول شماره 4-40- وضعیت استاندارد بودن فضای مدرسه از نظر دانش آموزان…………………………..129
جدول شماره 4-41- وضعیت طی نمودن مسیرفرعی در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان…………….130
جدول شماره 4-42-وضعیت تأثیر سرو صدای خیابان در یادگیری از نظر دانش آموزان…………………131
جدول شماره 4-43 -وضعیت وجود داشتن گورستان در مسیر مدرسه از نظر دانش آموزان……………132
جدول شماره 4-44-وضعیت تجمع زباله در نزدیکی مدرسه از نظر دانش آموزان………………………….133
جدول شماره 5- 1- نتیجه آزمون t از لحاظ همجواری………………………………………………………………136
جدول شماره 5-2- نتیجه آزمون t از لحاظ دسترسی…………………………………………………………………138
فهرست نمودارها
بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-
نمودارشماره 3-1- حداقل و حداکثر دما در ایستگاه لاهیجان (در طول دوره ی آماری)…………………61
نمودارشماره3-2- درصد توزیع فصلی بارش در ایستگاه هواشناسی لاهیجان……………………………….62
نمودارشماره3-3-حداقل وحداکثررطوبت نسبی درایستگاه لاهیجان(درطول دوره ی آماری)………….63
نمودارشماره3-4-جمعیت شهر رودسر در سالهای 90-1365……………………………………………………..69
نمودارشماره3-5- بعد خانوار درسالهای 90-1365…………………………………………………………………..71
نمودارشماره3-6- نسبت اشتغال شهر رودسردرسالهای 90-1365………………………………………………74
نمودارشماره3-7- درصد تراکم به هکتارشهر رودسر 90-1365………………………………………………….75
نمودار شماره 4-1- وضعیت مساحت مدارس رودسر………………………………………………………………..99
نمودار شماره 4-2- وضعیت احداث مدارس رودسر…………………………………………………………………100
نمودار شماره 4-3- وضعیت تعداد کل دانش آموزان…………………………………………………………………101
نموار شماره 4-4-وضعیت کلاس، کارکنان، آزمایشگاه و کارگاه در مدارس………………………………….102
نموار شماره 4-5- وضعیت مصالح و سازه آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………………………104
نموار شماره 4-6- وضعیت رفاهی و خدماتی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز……………………………….105
نموار شماره 4-7-وضعیت فضاهای پرورشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………………..106
نموار شماره4-8-وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش و تأسیسات مدرسه…………………………………..107
نموار شماره 4-9-وضعیت امکانات ورزشی آموزشگاه از نظر مدیران مراکز………………………………….108
نموار شماره 4-10-وضعیت کاربری های همجوار آموزشگاه از نظر مدیران مراکز…………………………109
نموار شماره 4-11- وضعیت فاصله همکاران و کارکنان از مدرسه تا واحد مسکونی
از نظر مدیران مراکز………………………………………………………………………………………………………………..110
نموارشماره4-12- وضعیت فاصله همکاران وکارکنان ازمدرسه تا واحد مسکونی ازنظر مدیران مراکز…111
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-09-30] [ 04:10:00 ب.ظ ]
|