پایان نامه:تبیین عملکرد بازرگانی شرکت های تولیدی |
فهرست مطالب
عنوان
چکیده…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. فصل اول : کلیّات تحقیق 1-1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1-2) بیان مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………. 1-4) اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 1-5) سوالات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 1-6) چهارچوب نظری تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 1-7) فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 1-8) تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ………………………………………………………………………………………………………………….. 1-9) قلمرو تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. فصل دوم : ادبیات تحقیق 2-1) بخش اول:عملکرد شرکت ها ……………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-1) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-2) تشریح مفهوم عملکرد…………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-3) تعریف ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-4) اهمیت ارزیابی عملکرد………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-5) فرایند ارزیابی عملکرد…………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-6) اندازه گیری عملکرد……………………………………………………………………………………………………………………………………..
|
صفحه
1
3 5 7 8 9 9 17 17 21
24 25 25 26 27 27 27 |
عنوان
2-1-7) طبقه بندی سنجه های اندازه گیری عملکرد……………………………………………………………………………………………… 2-1-8) مدل های ارزیابی عملکرد ……………………………………………………………………………………………………………………………. 2-1-8-1) سیستم اندازه گیری عملکردAMBITE…………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-2) فرایند الگوسازی……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-3) سیستم اندازه گیری عملکرد ECOGRAL………………………………………………………………………………………. 2-1-8-4) الگوی کارت امتیازی متوازنBCS………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-8-5) مدل الگوی بالدریجMB………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-9) عملکرد شرکت از دیدگاه بازارهای عوامل …………………………………………………………………………………………………… 2-1-10) عملکرد بازرگانی ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-11) عملکرد بازار………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-1-12) عملکرد مالی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-1-13) سنجش عملکرد بازرگانی……………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2) بخش دوم:مزیّت رقابتی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-1) مفهوم مزیّت رقابتی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-2) نظریه های مزیّت رقابتی………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-2-1) نظریه های سازمان صنعتی( I/O) ودیدگاه پورتر ………………………………………………………………………………… 2-2-2-2) نظریه مبتنی بر منبع(RBV) ……………………………………………………………………………………………………………….. 2-2-2-3) نظریه شومپترین………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-3) پنج نیروی رقابتی پورتر جهت تجزیه و تحلیل رقابت ………………………………………………………………………………… 2-2-4) تحلیل زنجیره ارزش و فعالیت های سازمانی……………………………………………………………………………………………….. 2-2-5) عوامل تاثیر گذار ملّی در مزیّت رقابتی جهانی…………………………………………………………………………………………..
|
صفحه
28 29 29 31 32 33 40
41 44 47 48 49 54 55 60 60 63 65 66 71 72 |
عنوان
2-2-6) شرایط عاملی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-7) شرایط تقاضای داخلی…………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-2-8) صنایع حمایتی و مرتبط ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-2-9) ساختار و استراتژی شرکت و رقابت …………………………………………………………………………………………………………….. 2-2-10) الگوی جامع مدیریت استراتژیک ………………………………………………………………………………………………………………. 2-3) بخش سوم:استراتژی های بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………… 2-3-1) مفهوم بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-2) تفاوت فروش با بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-3) وظایف مدیریت بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-4) بازاریابی دست آوردی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-5) آمیخته بازاریابی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-3-5-1) چهار سی (C4) ……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-5-2) عناصر تشکیل دهنده(P4) …………………………………………………………………………………………………………………….. 2-3-6) محصول…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-7) تصمیم گیری در باره صفات کالا …………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-8) قیمت……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-9) عوامل موثرهنگام تعین قیمت……………………………………………………………………………………………………………………… 2-3-10) توزیع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 2-3-11) تبلیغ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4) بخش چهارم:منابع و قابلیت ها ………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-1) تعریف و مفهوم منابع شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………….
|
صفحه
73 74 76 76 77 78 79 79 80 82 83 84 85 86 89 94 95 98 103 107 108 |
عنوان
2-4-2) انواع منابع……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 2-4-3) رویکرد مبتنی بر منابع………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-4) تحقیقات انجام شده در رویکرد مبتنی بر منابع…………………………………………………………………………………………… 2-4-5) چند مدل نمونه از رویکرد مبتنی بر منبع ………………………………………………………………………………………………….. 2-4-6) تعریف قابلیت های شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-4-7) انواع قابلیت های شرکت ……………………………………………………………………………………………………………………………… 2-4-8) نقش قابلیت های سازمانی در ایحاد مزیت رقابتی……………………………………………………………………………………….. 2-5) بخش پنجم:پیشینه …………………………………………………………………………………………………………………………………….. 2-5-1) تحقیقات انجام شده در مورد موضوع تحقیق ……………………………………………………………………………………………… فصل سوم : روش اجرای تحقیق 3-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3-2) فرایند اجرای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 3-3) روش اجرای تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-4) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3-5) روش و ابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………. 3-6) روایی و پایایی پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-6-1)روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 3-6-2) پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 3-7) روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………………………………………………………………..
|
صفحه
108 111 119 123 125 126 127 129 130
140 140 141 141 142 143 143 143 144 |
عنوان
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق 4-1) مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4-2) توصیف نمونه آماری ………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4-3) توصیف متغیر های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………. 4-3-1) منابع شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4-3-2) قابلیت های شرکت ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 4-3-3) استراتژی های بازاریابی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 4-3-4) مزیت رقابتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4-3-5) عملکرد مالی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 4-3-6) عملکرد بازار…………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4-4) آماراستنباطی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 4-5) برآورد و آزمون مدل ساختاری تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………. 4-6) سنجش مدل اندازه گیری هریک از متغیرها ………………………………………………………………………………………………….. 4-7) آزمون فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………. فصل پنجم: بحث ، نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 5-2) نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-2-1) نتایج آمار توصیفی ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-2-2) نتایج آماراستنباطی………………………………………………………………………………………………………………………………………. 5-3) پیشنهاد بر اساس یافته های تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………. 5-4) محدودیت های تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………….
|
صفحه
148 148 153 153 154 155 156 157 158 159 161 166 178
180 180 180 183 186 187
|
عنوان
5-5) پیشنهاد برای تحقیقات آینده ………………………………………………………………………………………………………………………….. منابع منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. منابع انگلیسی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. پیوست ها پیوست الف : پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. پیوست ب: خروجی LISREL برای مدل تحقیق ……………………………………………………………………………………………………….. پیوست پ : پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………… پیوست ت : جدول آزمون همبستگی بین متغیر ها……………………………………………………………………………………………………
|
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-09-30] [ 08:03:00 ب.ظ ]
|